اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۹۶۱۹

حسن‌زاده: لیگ فوتسال ما شایسته تیم سوم دنیا نیست

حسن‌زاده: لیگ فوتسال ما شایسته تیم سوم دنیا نیست
کاپیتان تیم ملی فوتسال گفت: تیم ملی ما سوم دنیاست اما لیگ ما شایسته سومی دنیا نیست. برای سازمان لیگ فوتسال باید کیفیت مهم باشد نه کمیت تیم‌ها، امیدوارم مسئولان سازمان لیگ برای سال آینده چاره ای بیندیشند.
۲۰:۴۰ - ۱۸ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال در گفت‌وگویی،‌ در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال گفت: خدا را شکر در تیم ملی همه چیز خوب است و روند جوانگرایی در تیم ملی بعد از جام جهانی به خوبی در حال انجام شدن است. ما در این تورنمنت به دنبال اهداف خود که همان جوانگرایی بود، به خوبی رسیدیم، همان‌طور که اطلاع دارید در اصفهان یک تورنمنت چهارجانبه بین تیم‌های ملی ایران، قزاقستان، روسیه و آذربایجان برگزار شد. سه تیم دعوت‌شده در این تورنمنت از بهترین‌های فوتسال دنیا هستند و تیم ملی در این تورنمت توانست بار دیگر با قهرمانی مقابل برترین‌های دنیا شایستگی خود را نشان دهد.

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند در رابطه با  شرایط این تیم گفت : تیم گیتی‌پسند در نیم‌فصل اول نتوانست به اهداف خود برسد و نتوانستیم امتیازات لازم را بدست بیاوریم. و نیم فصل اول را با رده سومی به اتمام رساندیم.

حسن‌زاده اضافه کرد: در دو، سه هفته اخیر تیم ما شرایط خوبی نداشت اما رفته‌رفته خدا را شکر روند طبیعی تیم ما بهتر شده و در حال حاضر از لحاظ شرایط روحی و بدنی خوب هستیم و تنها ۵ امتیاز با تیم خوب مس سونگون با صدر جدول فاصله داریم که امیدوارم در ۵ بازی پیش رو بتوانیم به آن چیزی که حق‌مان است برسیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شرایط لیگ فوتسال ایران را  با توجه به انصراف تیم‌ها چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: در حال حاضر شرایط لیگ ایران با این وضعیتی که دارد زیاد جالب نیست. از همان ابتدای شروع لیگ کمیته فوتسال باید با اخذ ضمانت‌های لازم  جلوی این‌گونه مشکلات و انصراف تیم‌ها را می‌گرفتند اما متأسفانه در حال حاضر هر روز شاهد آن هستیم که یک تیم انصراف و تیمی با تعداد یار کمتر در زمین حاضر می‌شود که این‌گونه عملکرد تیم‌ها باعث ضرر به تیم‌های بالای جدول و پایین آمدن کیفیت لیگ است.

 بازیکن برتر آسیا گفت: تیم ملی ما در حال حاضر سوم جهان است و این لیگ شایسته سومی دنیا نیست. به نظر من باید برای سازمان لیگ فوتسال ایران کیفیت مهم باشد نه کمیت. ما اگر ۱۰ تیم خوب داشته باشیم، بهتر از این است که بخواهیم لیگ را با ۲۰ تیم شروع کنیم. امیدوارم مسئولان کمیته فوتسال برای سال آینده چاره‌ای بیندیشند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: حسن زاده فوتسال
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
مرکز آهن
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین